Thursday, March 19, 2009

Jiwa dan raga

Gua..sebetulnya..dah lupa akan password gua, sebab itulah gua tak pernah membuat sebarang entry.

tapi, tadi..sedang tgh menkunyah keropok segera cap payung sambil melayan diari AF7 yg mana, ada sorg lolitas sabahan tuh,err..atau sarawakian?..ntah lah, kurang sure..tapi yg for pasti..belah2 borneo sana la..sabah dan sarawak tu borneo la kan?..ermm..apa td gua nak ckp tadi eh?..takpe lah..malas gua nak start pikir dr awal balik..gua ni bukan jenis yg suka gostan dlm pemikiran..yg past is lepas..tapi katakunci yg terngiang2 kat memori gua ialah : lolitas+borneo = i laike.

apa?..lu org malu nak ngaku tgk AF?..cehh..trooue konon. kalo lu sebetul troo,..lu mesti mentengok..kalo tak..lu bukan troo..lu homo-sapien. ( troo = suka tgk lolitas AF, untroo = suka tgk lolitas AF, tapi taknak ngaku di khalayakan ramai. ).

itu je utk 1st entry dari gua buat julung2 kali. dan, akhir kata..tajuk diatas tidak menterjemahkan apa isi didalam. wassalam.

2 comments:

  1. syabbas!..sebuah nukilan yg amat mentarik..

    (untuk menaikkan rating posting gua nih, gua terpaksa komen sendiri.)

    ReplyDelete
  2. AF7...i like

    (untuk menaikkan rating posting kekawan, terpaksa i tolong mengomen.. :P )

    ReplyDelete