Friday, March 13, 2009

Blog,Blogger,Goblog..

Friday the 13th...jumaat…penghulu segala hari…post pertama(mukadimah)


Salam….terimakasih abang2 hensem yang membenarkan saya menjadi sebahagian dari warga a league of extraordinary homo sapiens kat dlm blog ni…


sapa saya?..itu tidak penting…mengetahui tentang diri saya tidak akan menjana duit untuk anda pun…tapi menjana duit untuk kami jika anda klik nuffnang di atas (ops…soryy…blog kami bergerak secara indie..non profit…tiada iklan nuffnang diperlukan…semangat underground 80an menjadi teras kami...kerana itu kami perlu besikap tr00....terimakasih)


bolehkah saya menulis sebaik penulis novel2 dari Alaf 21?...insyallah..anda yg menjadi hakim…saya sememangnya bercita2 hendak menjadi penulis novel seperti Aisya Sofea,Anis Ayuni dll...menulis cerita2 cinta remaja ..ataupun sedikit rebel macam Ahadiat Akasha…kalau beliau boleh tulis Aku Budak Rap...mungkin saya memilih tajuk yang lebih bersesuaian jiwa saya...iaitu Aku Minah Metal...tetapi oleh kerana metal ni phobia dgn cinta..metal dan jiwang ibarat air dgn minyak....dan gig2 metal pun tak der crowd wanita...maka amatlah sukar untuk saya mendapatkan bahan2 utk novel tersebut...kalaulah nanti saya buat jugak cerita cinta metal ni takut ramai pulak yg komplen fakta tak betul macam yang terjadi kat movie Maut tu....maklum la mat metal ni kan sensitip mengalahkan kami yg pompuan ni kan...apa?..saya?..saya kurang mahir dlm bab2 cinta kerana saya masih single...hikhik...


maka bermula dari hari ini saya akan cuba menulis material2 yg kvltus mvlvs untuk santapan jiwa anda semua…itupun kalau saya tidak mengalami sindrom kepupusan idea yang tidak tercapai akal….


jumpa lagi…muahhhhh!

No comments:

Post a Comment