Tuesday, August 11, 2009

1 Malaysia.

Pergh.. berabuk gila laman sesawang ni.. mana la pegi bebudak ni semua.. selsema babi ke apa.. babi betul....

Takpe.. walau apa pun terjadi gua akan teruskan perjuangan ini..sehingga ketitisan terakhir...

Entry kali ni berbaur politik sikit... Lu orang tak suka? lu orang punya pasal.. gua peduli apa..

Apa persamaan makhluk2 kat bawah ni ?


Tak dapat nak jawab? Tu la suruh skolah malas.. isap rokok dalam tandas..
Jawapan dia kedua dua makhluk ni membawa harapan palsu untuk kesinambungan kuasa politik diorang (hanya prolific dan profound writer macam gua yang boleh tulis ayah sastera macam ni).. dan yang asyik kene tipu lu orang la... takkan gua pulak...

tapi lu orang jangan risau.. makhluk2 kat bawah ni tak membawa harapan palsu... gua anytime boleh join diorang punya event.. takat Cronos Venom tu anytime je vocalist dia boleh tapau..
ni baru betul 1 Malaysia..


No comments:

Post a Comment