Thursday, February 19, 2009

Art of War

kipaslipas: hoh

kipaslipas: update

kipaslipas: mana update

POTent ingredients: errr...

kipaslipas: scream for me long beaaacchhhhh

kipaslipas: peminat suma tunggu u

POTent ingredients: hahaahahha

POTent ingredients: nnti ah...

POTent ingredients: gua busy skit...

POTent ingredients: lupa nk tulis apa..

POTent ingredients:

kipaslipas: ceh tengok elizabathory wong pun boleh bz

POTent ingredients: ituh iklan masa gua busy...

POTent ingredients: tido mengangkang...burok!

POTent ingredients:

kipaslipas: dia tak tido pun burok ahahahhahah

POTent ingredients:

POTent ingredients: lu punya update pon gua blom sempat tgk...

POTent ingredients: hahahahahah

kipaslipas: cheh

kipaslipas: apa punya band member

kipaslipas: macam nak capai wawasan 2020

kipaslipas: ini ke perkhidmatan yg cekap

kipaslipas: taun depan pak aji kene bayar lebey

POTent ingredients: relek ah..tali gitar gua putus...anak plak asik mintak ajau rythm wonderpets je...

kipaslipas: lu posisii main gitar eh?

kipaslipas: ingat kan accapela

POTent ingredients: entah..maybe gua vokal utama...tp ye la time nk create ..mesti nk pakai gitar...piano gua tatau main...lansung!

kipaslipas: lebai metal pun dah bukak blog

POTent ingredients: lu tgh bukak page kultus?bg gua link..malas plak nk g gmail

kipaslipas: kene lawan wooo

POTent ingredients:

kipaslipas: ceh

kipaslipas: http://kvltmvlus.blogspot.com

kipaslipas: lu tau cerita ari sabtu ari tu?

POTent ingredients: gua busy smpi tatau...pedia?bgtau ah..

kipaslipas: cerita house ulangan kat AXN

kipaslipas: ari ahad CSI supreme

POTent ingredients:

POTent ingredients: gua akan hafal setiap citer kt astro mulai skrg!time tuh lu jgn cuba nak main2 ngan gua!

kipaslipas: tu la pasal tiap kali nak berak jgn lupa bwak masuk buku intisari rancangan astro tu

kipaslipas: jgn buat modal tgk muka ac mizal

kipaslipas: baca intisari rancangan

kipaslipas: dunia dah maju

kipaslipas: berita bukan lagi disediakan oleh mariamah tijo

POTent ingredients: gua bc politik time kat toilet..senang nak hadam..kekadang mebawak berfikir..tuh yg kekadang keje gua tak berapa lawas..

POTent ingredients: ya betol...penulis2 lirik band kultus mengalami writer block..gua sokong apa yg lu update...

POTent ingredients: dh tu..lu pon takkan takde sekelumit yg nk diisi?

POTent ingredients: asik harap gua je...gua tau ah gua ada mcm kapten...tp lu pon ada hak gak...

kipaslipas: ceh

POTent ingredients:

kipaslipas: gua dah ada 3 entry.. kalau ikut pembahagian royalty patut gua dapat lebih

kipaslipas: kalau gua tau ari tu awal2 lagi gua suruh lars ulrich je join

POTent ingredients: eleh..lu igt dia tuh rajin sgt ke?dia sibok main tenis ah..lu nk band lu citer psl tenis?

kipaslipas: tenis.. penis its all the same

POTent ingredients: maybe..tp lars ulrich ...dia lain...

kipaslipas: lu kene deicide hala tuju band ni

kipaslipas: jangan biarkan rekording company yg kontrol

kipaslipas: nanti tak indie

POTent ingredients: iye..gua tau...gua indie..fuck to rekoding kompany,fuck eddie hamid...

kipaslipas: hamid gurkha takpe

POTent ingredients: ha..mamat nih ngan lars ulrich gua kategorikan dlm grup yg sama...gua ok jek ngan diorang nih...penat oo nk ckp stail pak hamid..meneran...sengau...cukop ah

POTent ingredients: sama kalo lu nk compare time tgk lars main drum dgn expression dia tuh

POTent ingredients: merka nih 'something' ah..

POTent ingredients: lu setuju ke?

kipaslipas: dharma harun al rashid > lars ulrich

POTent ingredients: dharma one hit wonder ah...dia jambu...tp psl masa tuh 80''s kan...diorang mainn belasahhh je

kipaslipas: tapi dia menten wooo

kipaslipas: masuk mesjid pakai spek itam

POTent ingredients: pergh..ya ka?

kipaslipas: rambut panjang baju ala hawai

POTent ingredients: nih lu jumpa masa dia shooting yg citer ngan hamid ngan yusni tuh ke?atau jumaat lepas?

kipaslipas: jumaat lepas daaaa

POTent ingredients: pakai baju hawai...mesti opis dia hari jumaat dibenarkan berpakaian kasual

kipaslipas: hahah tak tau la.. tapi dah 2 kali jumaat gua jumpa dia pakai baju ala hawai

POTent ingredients: aih..sakit kepala gua relate baju hawaii dlm mesjid!

kipaslipas: bila lu nk update ni sebenarnya

POTent ingredients: nnti ah...gua pon tgh blur nak isi menda...

POTent ingredients: hahhahahah

POTent ingredients: lu bg gua hint skit..

POTent ingredients: ala..band baru..mesti ada kekurangan

POTent ingredients:

kipaslipas: nah ambik hint.. HINT

kipaslipas: lu print la hint yu hahahaha

POTent ingredients: ah...taip pon silap..nk buat onar ngan gua plak...

POTent ingredients: eh...idea nih...

kipaslipas: bukan silap gua silap kibod gua ... ayat ahli politik hahaha

POTent ingredients: gambau kat header tuh tadak ka?

kipaslipas: bubuh la

POTent ingredients: jap..kalo lu igt..

POTent ingredients: kita ada gmbar masa berniaga air kat m**a dulu..

POTent ingredients: gambar pegang duit...

POTent ingredients: tp..muka kita itamkan...nak?

POTent ingredients: ke kita tampal kepala org lain?atau objek lain?

POTent ingredients:

kipaslipas: no hal.. tapi jangan bagi tahu identiti

POTent ingredients: tuh suda mesti...

kipaslipas: superhero pantang tahu identiti

POTent ingredients: rules no1 tuh

POTent ingredients: infact takde rules lain selain rule yg itu la...

POTent ingredients: psl tuh gua kena mintak lu tolong edit gambau tuh...

POTent ingredients:

kipaslipas: cehhh

POTent ingredients: gua tak pandai!

POTent ingredients: nnti mesti ada peminat fanatik yg membogelkan identit kita...

POTent ingredients: lu nak jadi camtu?

kipaslipas: nanti kasik gua gambar tu

kipaslipas: laptop gua dah abis bateri ni malas nak recharge

kipaslipas: leceh betul laptop ni.. pakai bateri nuklear pun boleh abis

POTent ingredients: jap..gua amik kt pc gua...nih gua pakai laptop...

kipaslipas: lu email la

POTent ingredients: la..abis tuh..lu bole tunggu dak?

kipaslipas: email la

kipaslipas: tak yah tunggu

kipaslipas: yitzhak rabin betul la

POTent ingredients: apahal dia terbabit?

kipaslipas: pasal tiap kali gua ingat yitzhak rabin gua ingat lu

kipaslipas: tak tau apsal

kipaslipas: hahhaha

POTent ingredients: nmpk mcm gua ketua menteri ke?

kipaslipas: ketua menteri melaka

kipaslipas: ali rostam

POTent ingredients: ha...apsal dia jek yg top ketua menteri?mana pegi yg lain?

POTent ingredients: perak punya?

POTent ingredients: selangor punya?

kipaslipas: selangor gagap.. ex dia botox

kipaslipas: 2 2 hampeh

POTent ingredients: maybe tuh konsep...

kipaslipas: cuba lu applykan

POTent ingredients: tp takleh lwn aura ali rostam bila kuar tv

POTent ingredients: tuh yg ali rostam masih jadik sebutan dibibir

kipaslipas: gua skarang fan kedah punya mb

POTent ingredients: err..sapa ah?

kipaslipas: tak sempat nak bagi tau

POTent ingredients:

kipaslipas: bateri dah abis

kipaslipas: tit

kipaslipas: tit

kipaslipas: tit

POTent ingredients: cilakak!

kipaslipas: this msg will be self destroy in 10 sec

kipaslipas has signed out. (2/18/2009 12:21 AM)

No comments:

Post a Comment