Friday, February 27, 2009

Art Of War II


Mustapha Camel: dewan bersidang ke mlm2 buta ni?

Mustapha Camel: tukang pegangtongkat

POTent ingredients: malam gua perati jek....agak lebih2 pasa peserta...gua anta peluru idup jek kt umah diorang

Mustapha Camel:

POTent ingredients: mencabar jugak eh menjaga diorang2 nih...

POTent ingredients: lg senang menjaga lembu dikandang

POTent ingredients:

POTent ingredients: kenapa diam...takut dgn surat tunjuk sebab?

Mustapha Camel: gua jual beger kat luar pagar parlimen pon kena ke?

POTent ingredients: ada lesen?

Mustapha Camel: ada

POTent ingredients: b2

Mustapha Camel: tak..b12

POTent ingredients: perghh..itu lesen utk tokey gudang beger jek

Mustapha Camel: ntah..time wa beli tu..dia ckp leh pakai utk jual beger

POTent ingredients: nih dh salahgunakuasa namanya...

POTent ingredients: bole dikenakan tindakan

POTent ingredients: nnti gua refer kat singh is king bentuk tindakan

Mustapha Camel: salah guna apanya..nak betul la wa guna

Mustapha Camel: sing is king tu nama kopitiam terbaru ke?

Mustapha Camel: ada jual roti apam?

POTent ingredients: rasanya kot...

Mustapha Camel: lu tau?

POTent ingredients: roti apam? apsal bunyi dia mcm lucah plus sedap?

POTent ingredients: dia..apam tuh ada basah2 skit ka?

POTent ingredients: tau apa?

POTent ingredients: seteru lu nak repeat lg?

Mustapha Camel: siak

POTent ingredients:

Mustapha Camel: tak jd ah nak citer

Mustapha Camel: benci

POTent ingredients: ala..bukan gua sebut nama dia tetiba nak berubah mood nih kenapa??

POTent ingredients:

Mustapha Camel: -gua dah logoff

POTent ingredients: lu nih sensetip la semenjak patah jari...

POTent ingredients: apa..hati lu berada di jari tgh ke?

Mustapha Camel: patah jari = patah hati

POTent ingredients: ouch!

POTent ingredients:

POTent ingredients: mega..cerita la...

POTent ingredients: nak lagi..nak lagi...!

Mustapha Camel: megadeth?

POTent ingredients: err..saluran mega kat astro

Mustapha Camel: wa tak subscribe.sorry

POTent ingredients: gua pon..tp iklan dia ada time gua tgk jozan!

POTent ingredients:

Mustapha Camel: gua tgk chun li td

POTent ingredients: sapa yg chun?

Mustapha Camel: li

POTent ingredients: itu..mcm pametran kape?

Mustapha Camel: pametran?

Mustapha Camel: nama spesis otobot ke decepticon ni?

POTent ingredients: tak..nama perubatan kt indonesia nun...

Mustapha Camel: tak best ah citer dia..flat..mcm dada pelakon wanita utamanya

POTent ingredients: citer apa? flat seri wangi?

Mustapha Camel: tapi..bila lalu kedai converse..ada chuck spesel edisen..cun nyaaaaaaaaaaa

POTent ingredients: wow..ye ke?

POTent ingredients: kacip tak rupa dia?

Mustapha Camel:

Mustapha Camel: kacip saleha

POTent ingredients: ada contoh?

Mustapha Camel: bot sure kiddo

Mustapha Camel: notr

Mustapha Camel: not

Mustapha Camel: yg kat laman web converse tu..bukan leh pakai sgt..x sama

POTent ingredients: lu belajar bahasa finland eh?

Mustapha Camel: norway..

Mustapha Camel: alahai..cun giler ah

POTent ingredients: mmg ah..dlm web luar punya

Mustapha Camel: sok nak gi sana lagi

Mustapha Camel: best

POTent ingredients: amik bau?

Mustapha Camel: amik rasa

Mustapha Camel: nakbeli beger

POTent ingredients: lu x beli beger king?

POTent ingredients: kan kacip tuh

POTent ingredients: gua kalo beger king tepi umah gua ada...gua lalu je la bg salam

Mustapha Camel: wa nak beli carls jr

POTent ingredients: carls jr tuh beer dlm tin eh?

Mustapha Camel: ..kedai makanan segera

Mustapha Camel: lu nak liquor tak?

POTent ingredients: apsal maggi takde restoren?

POTent ingredients: liquor?jenama apa?

Mustapha Camel: lupa ah..tp vodka pon ada

POTent ingredients: ada lori supplier eksiden kt pintu masuk umah lu eh?

Mustapha Camel: tak ah..membe nak kasik

Mustapha Camel: dia dpt keje kat jeddah..so..sbelom pegi..nak letgo sumer arak2

Mustapha Camel:

POTent ingredients: membe lu nih...pengusaha pub?

Mustapha Camel: tak ah..minom secara kecilan

POTent ingredients: ooo..bagus la

POTent ingredients: dia nk bg jek...

POTent ingredients: bole bg kat gua ?

Mustapha Camel: dia ofer gua td..ada ke ofer gua..

Mustapha Camel: gua mana minom benda2 tu

POTent ingredients: tak patut betul

Mustapha Camel: tp..tang vodka tu..menarik betul

POTent ingredients: abes tuh?takkan ofer tuh berlalu mcm angin?

POTent ingredients: kenapa menarik?

Mustapha Camel: tak ah..wa ckp..boleh, wa nak bg kat mmebe2

Mustapha Camel: sebab..kaler mcm ais kosong jek

Mustapha Camel: mamat tu mmg minom yg mahal2 jek..beer dia tak main..itu picisan katanya

POTent ingredients: tuh yg bole berlakon tuh...sedapnya gua membayangkan

POTent ingredients: lu amik la?

POTent ingredients: bg pihak gua

POTent ingredients: gua janji gua tak teguk

Mustapha Camel: giler..nak amik cemana...tdi lepak kat pavillion

POTent ingredients:

Mustapha Camel: arak2 tersebut kat umah

Mustapha Camel: abis..lu nak wat siram bunga?

POTent ingredients: gua nak bwk g tmpt keje...

POTent ingredients: baru diorang tau gua nih dasat tak dasat'

Mustapha Camel: cehh

Mustapha Camel: nak letak atas meja?

Mustapha Camel: kalo makcik limah nampak?..apa mcm?

POTent ingredients: lu nih..pandai baca hasrat murni gua

Mustapha Camel: gua nak pegi pilley botol2 yg menarik

POTent ingredients: biar..gua bukan get along sgt ngan limah tuh

POTent ingredients: mulut mcm murai

Mustapha Camel: pussy mcm murai?

Mustapha Camel: punai mcm siapa?

POTent ingredients: pussy mcm murai? ada paruh? seramnya...

Mustapha Camel: gua nak pegi mandi ah

Mustapha Camel: pastu nak tido

Mustapha Camel: esok nak bgn awal

POTent ingredients: ok le tuh..gua nak sidai baju kejap

POTent ingredients: eh..tido ke

Mustapha Camel: dah abis basuh?

POTent ingredients: ok la

POTent ingredients..mesin ortomatik

Mustapha Camel: dasat

Mustapha Camel: yg smlm dah iron?

POTent ingredients: nnti tido jgn pakai spender tau

POTent ingredients: baju anak2..mana bole iron..x puas...

Mustapha Camel: giler apa tido pakai spender...org pakai suar slack jek

POTent ingredients: perghh..siap ada sapu tangan kt poket belakang?

Mustapha Camel: tak..wa pakai suspender jek

POTent ingredients: lu mmg sentiasa get ready nak ke opis ah..respekz..

Mustapha Camel: tak ah..pegi opis wa x pakai spender

POTent ingredients: dah la..lu pegi mandi

POTent ingredients: eeeii..jijik...

Mustapha Camel: sebab tu wa tak suka tgk wayang..gamba tak sharp

POTent ingredients: air mazi bole kena peha...

Mustapha Camel: pastu..nampak line2..tompok2..gerak2

Mustapha Camel: pastu time nak gi toilet..takleh pause

POTent ingredients: ni lu bwk laptop pegi bilik air eh?

Mustapha Camel: tak ah..td gua citer pengalaman gua tgk wayang

Mustapha Camel: tapi lupa nak beli beger

POTent ingredients: ooo

POTent ingredients: kisahnya...

POTent ingredients: baru gua tangkap keselkuruhan perbualan nih

Mustapha Camel: gua lg suka carls jr tu dr beger king

Mustapha Camel: tp..beger king is better than mcd lah

Mustapha Camel: tapi

POTent ingredients: carls jr?beer dlm tin tuh?

Mustapha Camel: bukan..nama kedai makanan segera

Mustapha Camel: ( eh..mcm dejavu plak )

Mustapha Camel: jap nak scroll up

POTent ingredients: maggi apasal x bukak kedai makanan segera?

Mustapha Camel: siak ah..lu kopi paste eh?

Mustapha Camel:

POTent ingredients:

Mustapha Camel: benci

Mustapha Camel: malas layan

Mustapha Camel: nak pegi main pesawat

POTent ingredients: gua pon..layan sidai baju kol 12 malam lg bagus

Mustapha Camel: toleh2 la

POTent ingredients: tp skrg baru 11.29

Mustapha Camel: kut2 ada lembaga ikut sidai baju

POTent ingredients: gua lempang jek...takat dok sebelah gua buat hapa...

Mustapha Camel: lempang?..cuba toleh kiri..sekarang

POTent ingredients: tp kalo tetiba dia depan gua..mmg ah gua kus semangat

POTent ingredients: berderau oo darah

Mustapha Camel: lepas bederau..apa tindakan selanjutnya?

POTent ingredients: gua mcm terpaku ah...tp maintain tgn sida seluar anak laki gua..

Mustapha Camel: ..anti-klimaks

Mustapha Camel: nak pegi mandi megi

POTent ingredients: tak bole camtu eh?

Mustapha Camel: beger iron lupa

POTent ingredients: ah...nih dh tahap citer saiko nih..

POTent ingredients: kalo tgk minum carls jr..baru bole paham

Mustapha Camel:

Mustapha Camel's status is now "Idle". (2/26/2009 11:47 PM)

No comments:

Post a Comment