Friday, June 12, 2009

Art Of War #errr...

kotak segi bulat: go..
POTent ingredients: wadap,j?
kotak segi bulat: nuthing much go. wuts for dinner todei?
POTent ingredients: today got makan2 kat opis...
POTent ingredients: great menu
kotak segi bulat: paiseh..
POTent ingredients: cuba kalo letak entry tuh..bersemanagat skit????
POTent ingredients:
kotak segi bulat: lu tak nampak ke semangat yg wa curahkan tu?
POTent ingredients: kalo lu dekat..dh gerenti jari lu patah gua kerjakan
kotak segi bulat: yg belah mana?
POTent ingredients: gua kasik pilihan...
kotak segi bulat: jari kaki lah
POTent ingredients: ok..gua setuju..tp tunggu la...gua tgh sibuk skit
kotak segi bulat: bg notis 3 hari awal
kotak segi bulat: jgn main redah je
POTent ingredients: uniform?nak kena pulang sekali?
kotak segi bulat: takyah..bawak skali 3gp sebagai ganti ubat bius semasa proses pematahan nanti
POTent ingredients: owh...ok...
POTent ingredients: ah..nmpk gaya...mcm acara makan2 gua dh nak start...
kotak segi bulat: awalnya
kotak segi bulat: dasar gomen betul
POTent ingredients: jap gua nak block caterer yg bawak lauk tuh nk checkout
POTent ingredients: biasa ah..ni mkn kol 11..membawak ke pukol 4...
kotak segi bulat:
POTent ingredients: kira ari ni dtg opis..mmg kena makan...keje tuh kira sunat jek
kotak segi bulat: kalah kenduri kawen ini mcm!
POTent ingredients: tu la..gua pon takleh buat apa
kotak segi bulat: redha je lah
kotak segi bulat's status is now "Idle". (6/12/2009 12:35 PM)

No comments:

Post a Comment